Thursday, February 28, 2008







>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>



دوستان عزیزاین آخرین مطلبی است که من میگذارم ونقل مکان میکنم به این وب وخیلی خوشحال می شوم که نظرات ارزشمند شما عزیزان رو بگیرم این کار های دوستانی است که نمره عالی گرفتن البته دوکاریی که کنار آنها علامت گذاشته شده جز این دوستان نیستن من دلم نیامد که کارشان را نگذارم وکلام آخر اینکه من خودم جز آن دسته از دوستانی هستم که از نمره خودم راضی نیستم ولی به خودم اجازه نمی دهم که به راحتی به استادویا کسی که وظیفه هدایت من رو داشته بی حرمتی کنم واگر هم راضی نبودم می توانستم مانند مردان وزنان بزرگ روزگار راه خودم را تغییر دهم وراه خودم را بروم چون به این اعتقاد دارم که روزگار من را هم در جایی قرار خواهد داد که شاید بی عدالتی کنم ولی هرگز دوست ندارم مورد بی حرمتی قرار بگیرم درغیر این صورت هم ما می توانیم با کلام بهتراعتراض مان را بیان کنیم چون اگر این را یاد نگیریم درآینده برای مادر محیط حرفه ای مشکل ساز می شود وخیلی راحت کنار گذاشته خواهیم شد واز شما دوستان اجازه می خواهم که از جانب خودم وشما از آقای دکتر رئیسی بخاطر بی حرمتی ها عذرخواهی کنم ووظیفه استاد شاگردی را بجا بیاورم