Tuesday, January 15, 2008


از دیگر دوستانی که سوالاتی در مورد ایده وروند کارشان پرسیده شد خانم ها ربابه فردی وسارا نظری هستندکه این دوستان قرار بود عکسهایی از کارشان به من بدهند که تابه امروز این اتفاق نیفتاده است ولی سعی می کنم بزودی عکسهایی تهیه کنم.خانم فردی اینگونه فرمودند:ایده من حرکت نوربوده ودرایجاد طرح فقط کتابخانه را مد نظر قراردادم وآن را مثل نوری دیدم که در دانشگاه پرتو افشانی می کندو از یک نوار موبیوس کمک گرفتم وبه یک گره رسیدم که از آن آرکهایی رد می شودودر مسیر کار تغییراتی درفرم گره وآرکها بوجود آمد.درحال حاضر ماباید به نور بیندیشیم یا باسرعت نور بیندیشیم تا این جاماندگی از دهکده جهانی را جبران کنیم وخوشبینانه تر.....از خانم نظری سوالات مشابه پرسیده شود و ایشان فرمودند:ایده من از تلفیق دو مجموعه(کتابخانه وآمفی تاتر) شروع شودوبرداشت شخصی هر کس از هر کتاب یا نمایش متفاوت است وبه همین دلیل در کارم از منحنی استفاده کردم که نمایانگر همان تفاوت اندیشها است و حجم بر اساس توپوگرافی بوجود آمدوپلان تغییرات بسیاری کرد تا فضاهادرآن حل شود.ودر هر جامعه ای بیان این تفاوت تفکر نمادی از آزادی است ودرکتابخانه وآمفی تاترکه خود تولید کننده این تفکر هستند احساس می شود ودر جامعه امروز ما............نمی دانم شاید بیشتر
بدرد عشق بسازو خموش کن حافظ رموز عشق مکن فاش پیش اهل عقول